//Simple is better

Assalamualaikum :)
Hey ! Ahlan Wasahlan!

Welcome to my blog guys :D . You've stuck in my unprivate diary. SO! Be nice here or i call My HERO to kill you! haha. Do Follow and leave your footprint on my tagboard. thank you :)

Status : Taken by FZ♥ #alumni intesaber :)


Tagboard
Footprints here!


- www.cbox.ws - v001 -->

Credits


Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Afiqah Zulkifli

0~~MARI COMMENT DI SINI !
Raya :)
Photobucket

lama tak jejak sini. hewhew
bukan malas, bukan tak sempat, tp masa yg tidak mengizinkan :)
btw, nk story about my rayaaa

macam tak tunjuk bnyk gambar je. malas nk cari USB yg tah kt mana tah
act, raya tahun ni terasa sngt hambar -.-
mungkin otak ni bnyk fikir psl trial
and sngt cemburu dgn junior yg masih boleh bergembira beraya dgn tenang
tunggu lah tahun depan. aku nak raya sakan. hihi

nahhhh some pictures :)






my everything. my heartbeat :)




camera tak lawa. hakhak
tak kisah laa. yg penting ade kannnn
raya pun tak berapa nk meriah
aku pun malas nk bergambar
tp alhamdulillah duit raya makin besar, makin bertambah xD
pagi sampai petang penat beraya
malam pegang buku. ikhlaskan hati. walaupun mata tu kena letak batang mancis.
mengantuk tahap max -,-

raya ketiga dah balik rumah. 
and terus tak keluar raya. duduk rumah pegang buku. 
and.. tv tv tv tv tv -,-
semua salah astro. siapa suruh tayang cerita best
kan aku dah terpengaruh

phone mmg tak pernah lepas dari tgn.
bukan text org punnn
twitter memanjang. ehh tak tak. kadang kadang je :))
kredit tak bergerak. masih cantik angka dia. haha

okay. mcm dah panjang sngt je
rasanya mcm tak terlambat nk wish

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN

ikhlas dari saya, suami, dan keluarga. hahahaha
doakan trial saya. spm saya. dan masa depan saya. 
terima kasih :)





Older Post | Newer Post