//Simple is better

Assalamualaikum :)
Hey ! Ahlan Wasahlan!

Welcome to my blog guys :D . You've stuck in my unprivate diary. SO! Be nice here or i call My HERO to kill you! haha. Do Follow and leave your footprint on my tagboard. thank you :)

Status : Taken by FZ♥ #alumni intesaber :)


Tagboard
Footprints here!


- www.cbox.ws - v001 -->

Credits


Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Afiqah Zulkifli

0~~MARI COMMENT DI SINI !
It's Over!!!!
Photobucket

alhamdulillah hampir sebulan berjuang dgn buku akhirnya tamat jgk spm.
tarikh yg aku tak akn lupa smpai bila bila 3 DEC 2013 :)
macam macam kenangan ade waktu spm.
yg pahit, yg manis. semua dah bercampur aduk
and semua tu aku tak akn lupa smpai aku besar nanti.

#TeamGenesis
satu nama yg akn sentiasa terpahat dlm diari hidup aku
yg tak mungkin aku boleh hapuskan dr hidup aku
susah senang suka duka
tak mungkin aku akn jumpa semua tu lagi

masa nk exam arab hari tu (last paper)
cuak tahap max -,-
aku smpai tak boleh nk baca pape dah
pgng phone, then call ibu
time tu dah meleleh dah. cuak punya pasal
bila masuk dewan, aku takut
pandang belakang jap. tngok semua cool je
yelah, last paper kan
time tu tgn dah start menggeletar. takut gilaaaaaa
bila dpt buku jawapan, aku tulis ape yg aku ingat kt paper tu. 
aku conteng bnyk gila

bila dpt paper, aku dah cuak
aku usya karangan. ya allah ape yg aku hafal tak masuk!!!
time tu dah menggelabah
muka dah berpeluh
tangan dah menggeletar
aku tak boleh nk tulis pape
aku tak boleh nk fikir satu bnda pun
takut menguasai diri aku

bila pengawas tu kata dah boleh start.
aku tak boleh nk buat pape. kaku
first time aku rasa mcm tu. then ingt balik ape ibu ckp
selawat bnyk2 then doa kt allah
aku dah buat semua tu tp tak berhasil
aku still takut!
waktu tu aku dpt rasa jantung aku berdegup kencang gila. kuda pun kalah aku rasa -,-
hormon ADH dah terlebih dlm bdn ni
then, aku decide KELUAR DEWAN

time tu tak smpai 5 minit ade dlm dewan. pengawas tu tak bg
tp aku ckp aku menggeletar
dia nmpk tgn aku mcm org pakinson (idk how to spell)
then dia bwk aku keluar and masuk toilet
dua org pengawas terus dtg kt aku
muka aku time tu pucat lesi mcm takde DARAH!
ish boleh jd family edward ni. dlm twilight tuuu. hehe
then, pengawas tu urut tgn aku. peluk aku. bg kata kata semangat
masa tu aku mmg dah down
rasa nk biar paper arab tu kosong
alhamduliilah lps 5 minit aku kt luar
allah bg ilham untuk aku jwb
aku berjaya habiskan semua soalan tu!!!!
aku bersyukur sngt masa tu.
habis paper tu kepala aku rasa sakit gila
maybe effect takut td kot.
tp aku bersyukur sngt sbb aku berjaya tulis jawapan kt buku jwpn tu
fuhh meleleh kot

habis paper aku terus text 'dia'
aku luah ape yg aku rasa
time tu tak smpai hati nk ckp dkt ibu
takut ibu meleleh and aku sekali meleleh
time tu ade lah semangat sikit untuk jwb paper seterusnya bila dia dah bg semangat
and paper arab yg kedua, aku nekad untuk buang perasaan takut tu
alhamdulillah aku berjaya :)
tp aku still takut. mampu ke aku dpt A untuk arab?
hati dah mula gelisah. otak dah mula fikir negatif
tp aku tahu yg allah tak kn hampakan hamba dia
ape yg aku perlu buat doa dan doa

ya allah, kau lembutkanlah hati pemeriksa kertas-kertas kami semua. kami dah berusaha sedaya kami,
anugerahkan lah kejayaan yg kami impikan. amin :')

itulah kenangan yg aku tak mungkin akn lupa sepanjang hidup aku
walaupun ade lg subjek yg susah
tp paper arab tinggalkan kesan yg mendalam dlm hidup aku
ish feeling terlebih pulak
haihhh
btw SPM dah habis. gembira tu confirm lahh
tp gembira aku seminggu je lah.
isnin minggu dpn dah masuk kerja. hihi
dpt lah jgk duit sikit sikit
tak kn nk mintak je kan. segan lahhh

lastly, thanks to #TeamGenesis untuk semua kenangan kita selama 5 tahun / 2 tahun
aku tak kn lupa semua benda yg kita lalui sama sama :)
great friends are hard to find, difficult to leave and impossible to forget







Older Post | Newer Post